If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Тази ясно, но аз ще премахвам изцяло ЕГР-а та ще се ползва тази по голямата и една подобна на тази ако не е същата де само че ще седи на изпусквателния колектор.
Пластината е правоъгълна.
Какво за маслото? 0w40/5w40 и ако е тотал случайно на 7-8к вън от мотора.
За кутията маслото е Gl4.
P.s. за топлообменника ще ти трябва 90гр. Коляно.
Пластината е правоъгълна.
Какво за маслото? 0w40/5w40 и ако е тотал случайно на 7-8к вън от мотора.
За кутията маслото е Gl4.
P.s. за топлообменника ще ти трябва 90гр. Коляно.
Наляли са 10W40 Selenia 20k дет даже на тубичката пише че е за бензинови мотори.
5w/40 пролет/лято
0в40 есен-зима
Така си я карах моята.
Тапата за егр-а трябва да е с такава форма -
Разкачи буксата на ЕГР-а, ако на таблото не ти светне лампата, може да го махаш и да караш. Ще ти записва грешка за ЕГР в ЕКУ-то, но по никакъв начин няма да пречи на работата на мотора. Ако ти се разпищи - трябва софтуерно да се изключи.
Бая разглобяване падна, ама до колектора не можах да стигна че не успях да си купя гарнитури вчера.
Запалих я, изфорсирах я малко не записа грешка с изкл. та направих планките сега остава да сглобя всичко обратно.
За картерните газове само да извадя маркуча който слиза до маркуча след дебитометъра, и да запуша големия гофриран маркуч който е след дебитометъра а другия да го оставя така че бая гадории има по него като го гледам.
Към "agstyles" - шунтирай картерните без притеснения !
Засега ги вързах както са си стоково, че не успях да си купя маркучи... Сливен е направо страхотен каквото ти трябва винаги го няма .
Обаче след затапването на EGR-а нещо май не е както трябва сутринта като запалих си се форсираше като преди ама като излязах да карам нещо турбината не се чува толкова силно.
И сякаш не набира както преди ами по-бавно.
Не е като на авариент режим ама все пак..
Днес разкарах и гадния леген сложен за задно гърне и си е вече с права тръба, а първия катализатор се оказа че вътре е метален и ще трябва да се сваля за да се изчисти...
То като ще го свалям май ще си поръчам готова тръба заместител.
Comment